Deklaracja dostępności |
Deklaracja DostÄ™pnoÅ›ci dla strony internetowejTucholski Park Krajobrazowy zobowiÄ…zuje siÄ™ zapewnić dostÄ™pność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. OÅ›wiadczenie w sprawie dostÄ™pnoÅ›ci ma zastosowanie do strony Biuletynu Informacji Publicznej Tucholskiego Parku Krajobrazowego. Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawÄ… z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodnoÅ›ci lub wyÅ‚Ä…czeÅ„ wymienionych poniżej.
OÅ›wiadczenie sporzÄ…dzono dnia: 2021-08-31. DeklaracjÄ™ sporzÄ…dzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Informacje zwrotne i dane kontaktoweW przypadku problemów z dostÄ™pnoÅ›ciÄ… strony internetowej prosimy o kontakt. OsobÄ… kontaktowÄ… jest Iwona Lewandowska, sekretariat@tuchpark.pl." target=_new>id="a11y-email">sekretariat@tuchpark.pl. Kontaktować można siÄ™ także dzwoniÄ…c na numer telefonu 523343712. TÄ… samÄ… drogÄ… można skÅ‚adać wnioski o udostÄ™pnienie informacji niedostÄ™pnej oraz skÅ‚adać skargi na brak zapewnienia dostÄ™pnoÅ›ci. Każdy ma prawo do wystÄ…pienia z żądaniem zapewnienia dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoÅ› ich elementu. Można także zażądać udostÄ™pnienia informacji za pomocÄ… alternatywnego sposobu dostÄ™pu, na przykÅ‚ad przez odczytanie niedostÄ™pnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartoÅ›ci filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgÅ‚aszajÄ…cej żądanie, wskazanie, o którÄ… stronÄ™ internetowÄ… lub aplikacjÄ™ mobilnÄ… chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądajÄ…ca zgÅ‚asza potrzebÄ™ otrzymania informacji za pomocÄ… alternatywnego sposobu dostÄ™pu, powinna także okreÅ›lić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwÅ‚ocznie, nie później niż w ciÄ…gu 7 dni od dnia wystÄ…pienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwÅ‚ocznie informuje o tym wnoszÄ…cego żądanie, kiedy realizacja żądania bÄ™dzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dÅ‚uższy niż 2 miesiÄ…ce od dnia wystÄ…pienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostÄ™pu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostÄ™pnoÅ›ci lub alternatywnego sposobu dostÄ™pu do informacji, wnoszÄ…cy żądanie możne zÅ‚ożyć skargÄ™ w sprawie zapewniana dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także zÅ‚ożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich DostÄ™pność architektoniczna
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego |
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego.pdf |
Autor: TPK
ObowiÄ~Ezuje od: 2021-03-31
Opublikowane przez: Admin Admin